7/2-09

ibland är det svårt att veta vilken väg man ska gå,
jag har gått samma väg i sex år, och nu kommer jag till ett stopp
ska jag gå till höger eller till vänster?
jag vet inte riktigt, båda valen kan vara rätt i sig.
Det ena kan vara rätt för jag följer samma spår, jag lever i min ångest, jag stannar kvar och lever på hoppet.
Det andra kan också vara rätt, jag försöker glömma, men vem vet om jag bara sårar mig själv mer?
Jag försöker dölja dig, neka till allt vi har gjort, och att vi en gång kännt varandra.
Men det blir svårt, för varenda människa jag pratar med alltid ska just nämna dig.
Jag vet inte längre, så förvirrad.
Ska jag leva på hoppet? eller ska jag bara låta det gå?..
För jag förlorar något i vilken väg jag än väljer, kanske blir det ännu svårare att gå den vägen utan dig.
Eftersom jag har vant mig att leva så här, jag har vant mig att tänka på dig dagligen
jag är van, men bara för jag är van betyder inte att jag mår bra utav det.
jag vet inte längre.. jag önskar att du bara kunde säga till mig " gör så här "
för jag vet inte längre vad som är rätt och fel..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0