10/9-09

HELÅ bloggen.
igår var jag bara hemma, såg ett jätte bra program på ettan faktiskt den hette: " älskade, hatade förort" och handlade om lövgärdet i Göteborg, som ni alla kanske inte vet så älskar jag och totta göteborg, vi ska flytta dit om ungefär ett år, vi tar ju studenten nu sen ska vi plugag vidare där borta, och bo tillsammans.
Så kul det kommer bli :)
Idag ska jag jobba från 19-23 :(.. jag orkar INTE! ska servera öl & vin osv..
men vad ska man göra, behöver man pengar så behöver man.
På Fredag så blir det insparken på Tempel, för alla 3:or, så alla ni som är 18 se till att va där! det kommer bli fett..
aja, pallar nt med er mer.
vi hörs.
/j.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0