4/10-09

Dessa dagarna har varit rena helvetet för mig, här har varit tillfällen som gjort mig riktigt arg, fan säg mig vad är problemet? jag kan inte se det för den jag var innan är något jag inte är mer och det känns som om du redan vet det, jag vet att det är något annat men frågan är vad är det?
Alltså ärligt talat så är du inte den du var, det var en av anledningarna til att jag ville dra.
Mest för att jag inte fått svar, jag menar hade du verkligen velat så hade du varit där med mig.
Men nu har jag bestämt mig för att ta
farväl för det kan vara förjävligt att vara kär.
Kanske inte precis så som jag förväntat mig, trodde faktiskt det bästa skulle hända mig, så palla va fängslad här jag släpper taget, du blir lämnad här inte så man ville ha det, men så man får ta det denna gången jag har inte orken detta är sista gången. Shit vilken ångest det kunde blivit så bra, denna killen sover med änglar han är den enda som har fått mig att tänka att det inte är värt att kämpa.
Men han är den som när jag ser han att jag då måste ta det lugnt och va så kall.
Olyckligt kär, jag vill inte vara det. och nej vi är inte vänner, hade inte klarat det.
Det känns lite mesigt att göra detta så, att genom en blogg få dig förstå att jag inte kommer tillbaks, men vet du vad mina tankar och musiken ger mig svar, kanske en dag när du är glömd så kanske jag lyckas inbilla mig att det hela var en dröm, jag får hoppas på det, har bestämmt mig.
Jag vill inte att du ska tro att detta är en grop, så att du ska fastna och vi ska bli ihop för även om du vill ta emot så tackar jag nej, pallar inte va kär så jag fuckar det här, inte för att det kan bli mer fuckat men ändå, ibland så lyckas man inte nå sina mål.
Jag skulle ge dig en sak, det var ditt brev. Hela anledningen till att jag är som jag är, för när jag läser det finns det så stor skillnad på hur tydligt du verkligen kunde se innan, alla ord som att vi skulle gifta oss och sånt, bevet är en så stor smärta helt otroligt, du sa att när du kom ut att du skulle hålla mig och aldrig aldrig släppa taget..


Vi kunde ha allt men det blev inget alls. vi sa så mycket men det blev inget alls..

/ j.

Kommentarer
Postat av: dscdc

gddfds

2009-10-07 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0