22/10-09

Det är så jävla mycket skit som jag har gått igenom, saker blir bara värre fast det är ingenting jag ber om.
För just nu är lyckan svår att hitta, du vet det innerst inne du ångrar att du fick mig,
 och konstigt nog jag känner samma sak,
du är mitt kött och blod men jag känner bara hat.
Jag skiter i pengar men för dig är sedlar allt,
det enda jag behövde var en faders gestalt.
Jag behövde min pappa men du var inte där,
att vara där för sin dotter var för mycket begärt.
Men det är lugnt, jag behöver inte hjälp jag klarar mig ensam för jag växte upp själv.
Du stack och du återvände aldrig,
jag kommer aldrig komma dit, det är fuckt hos dig.
Du gjorde ett val när du sa vad du kände,
det satte sig på hjärtat ser du nu vad som hände?

Jag är inte den perfekta dottern,
 det måste du förstå men blod är tjockare än vatten du borde älska mig ändå.
Vi möts den dan när du ser mig i min grav,
 det kanske blir den dan du ångrar vad du sa, kanske den dan kommer du sakna ditt barn,
 den dan du fattar vilken pappa du var.
Kanske blir det då jag kommer se dig gråta,
 om stunden kommer komma, kommer jag förlåta.
Hoppas du till slut kan förstå hur du sårar men glöm det pappa du får aldrig mina tårar!
Du ville inte ha mig?
nu fick du som du ville, hur tror du det känns när du fucka familjen?
Jag har aldrig varit din dotter säg mig vad gjorde jag för fel?
Jag har aldrig haft en pappa inte ens när jag var liten.

Jag visar bara hat, och ingen annan känsla,
du var där varje dag men jag var ändå ensam.
Aldrig brytt dig om mig,
 eller vad jag gör för dig spelar det nog ingen roll om jag lever eller dör.
Om du läser denna text kanske du förstår,
kanske blir du man nog att säga förlåt.
2 döttrar, men jag var inte din,
min syster har en pappa men säg mig vart var min?
Du krossade mitt hjärta, tack så mycket pappa
Du förstörde mitt liv, jag ser trösten i en flaska.
Jag glömmer aldrig alla smällarna jag tog, jag glömmer aldrig bort den dagen då du dog.
I mina ögon är du död, fastän du lever, kom hit igen och svälj din heder!
pappa du är död i mina ögon..


Sådan far sådan dotter, jag blir aldrig som du.
Pappa säg förlåt, var en man nu.
Sådan far sådan dotter, låt mig sluta hata.
Pappa säg förlåt, för den smärtan
du skapa.

/ j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0