13/10-09

jag har mat, vatten, familj och mitt hem. Jag är frisk utan sjukdomar, och intiligent jag har kastat falska vänner som leder till problem, jag är på rätt spår igen och jag känner mig helt ren.
Måste behålla balansen så jag inte tappar synen, för då svartnar livet och chansen till min frihet.
Ibland har jag tappat känslen helt, men nu äntligen känner jag av min mänsklighet.
Inga läkemedel, jag har botat mina tankar. Jag kommer nå mitt mål, utan att jag haltar.
"jag vill inte sjunka, jag vill inte tillbaka till det förflutna" Livet är klart när man hittar sitt inre jag, man har inget val, ingen skippar tyngre dar, jag finner inget tal allt är ändå fel ord. Jag strider efter ett svar medans andra begår självmord. Vissa är svaga i kroppen men starka i hjärnan, ger man upp hoppet ser man en fallande stjärna.
Det brinner lika mycket som man gjorde, man kan inte förbättra sitt rykte under jorden.
Sätt ihop pusselbitar och det märks snart, om du är klok följer du ditt eget hjärtslag.
Du måste kunna skilja mellan gott och ont, din vilja kommer stiga när du har hopp och tro.

tack för styrkan som har gjort mig hel igen,
jag ville aldrig svika dig med meningen,
jävulen är borta,
händelsen var kuslig,
mina tankar börjar koppla,
nu när helvetet har frysit..

/j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0